欢迎光临!

10 January 2009

中!

唉呀……中tag很多次了~~还欠很多呐!可我没时间打了……*歹势!!什么是tag?之前我不知道……(因为我笨嘛!)开始咯~

Question: What is your name?
(Please give one answer)
●ω● 黄想想(我叫什么名?我忘了,可我记得我姓黄~)

Question: What is your nickname?
(Please give two answers)
●ω●想想咯!第二嘛……也是想想(这个名真的是屎北够力难听的!)

Question: Three books which you often read?
(Please give three answers)
●ω●小说(但不看爱情滴)、漫画、课本(好像不多)

Question: The things gained from Blogging?
(Please give four answers)
●ω●发泄
●ω●认识更多网友
●ω●没事做
●ω●爽

Question: Your favorite food?
(Please give five answers)
●ω●巧克力
●ω●薯条
●ω● 寿司
●ω●汉堡
●ω●炸鸡

Question: Favorite songs?
(Please give six answers)
●ω●捕梦人~潘裕文
●ω●错了再错~张栋梁
●ω●就微笑了~张栋梁
●ω●隐形的翅膀~张韶涵
●ω●杀手~林俊杰
●ω●稻香~周杰伦

Question: Places that you wish to go?
(Please give seven answers)
●ω●回到6M班(好像有点离题了)
●ω●鬼屋(跟同学~很好玩)
●ω●日本(看美女)
●ω●韩国(看帅哥)
●ω●台湾(华语最标准)
●ω●香港(广东话会听不会讲)
●ω●美国(虽很讨厌鬼佬)

Question: All-time favorite movies, dramas,
or animes? (Please give eight answers)
●ω●死亡笔记
●ω●少林足球
●ω●命中注定我爱你
●ω●射雕英雄传(胡歌、林依晨等人演)
●ω●终极一家
●ω●西游记(香港版)
●ω●蜂蜜幸运草
●ω●原来我不帅

Question: Items that you wish to obtain?
(Please give nine answers)
●ω●英文进步
●ω●世上没有英文(不可能的事)
●ω●戒掉坏习惯
●ω●不要有朋友纠纷
●ω●父母永远健康
●ω●勤劳些
●ω●以后还能遇见小学同学
●ω●没有烦恼
●ω●梦想成真

Question: You want to pass this tag to?
(Please give the names of 10 friends)
1.白目琳
2.少峯
3.倩华
4.北鼻比
5.美子
6.写太多会得罪人
7.还是停一下
8.无名氏
9.无名氏
10.无名氏

好啦!没有了~~~
谢谢你的阅读^Q^
——————————————————————————

1 comment:

leearbii said...

做莫有我==
我玩過了窩..